If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

torsdag 8. mars 2012

Vognteppe


Dette vognteppet var på en måte det som satte 
fart i skapertrangen min.  
På en blogg(og siden det er så lenge siden kan jeg ikke huske hvilken blogg det var) kom jeg over et koselig vognteppe med et fint stitcheri og med teksten"Angels watching over me". 
Jeg syns det var så flott, både broderi og tekst. Så jeg gikk rett i skapet hvor jeg hadde samla stoffresten mine for å finne stoff til å lage et lignende teppe.
Jeg er litt stolt over teppet mitt, og så vet jeg at det er ei nydelig lita prinsesse som har fått det :-))


Ann J




5 kommentarer:

  1. Hei. Ja dette har du god grunn til å være stolt over! Flott, ble det!

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint. Kanskje den lille prinsessa heter Lotte?

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen fra dere. He,he - nei dette teppet er sydd lenge før lille Lotte kom til verden:)

    SvarSlett
  4. Hei takk for kommentar! Navnebånendene har jeg bestilt fra minanamnband.se. Tips: Husk å bestille med "symerke" (det merket jeg har i venstre hjørne). Du vil få bruk for den ekstra biten når du skal sy på merket. Hilsen Siri

    SvarSlett
  5. Så flott dette teppet var!! Lekkert! Var masse flott eller her.
    Tusen takk for koselig hilsen på min blogg:-).
    Ha en fortsatt riktig god helg!

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!