If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

søndag 23. august 2015

Kreativ fargelegging


Jeg er også bitt av fargeleggingsbassillen!


Nå har jeg endelig fått min egen fargeleggingsbok. 
Det vil si jeg har kjøpt 3 bøker...
Jeg hadde noen tusjer og fargeblyanter, 
men så ble jeg fristet og nå har jeg 3 pakker med tusjer 
og 2 pakker med fargeblyanter... 

Denne hobbyen skal visstnok være veldig avslappende for kropp og sinn.
Jeg har lest at drodling og fargelegging har vært kilde til kreativitet,
mindfulness, sjelefred og sinnsro i uminnelige tider.  
Det er iallefall en ganske avhengighetsskapende hobby. 
Jeg koser meg når jeg sitter i min egen lille boble 
med hodet fullt av fargekombinasjoner.  
Når jeg først begynner å fargelegge et bilde 
klarer jeg ikke å legge det fra meg før det er ferdig. 
Jeg blir faktisk litt stressa, kjenner jeg, 
men det er jo fordi jeg er så spent på hvordan resultatet blir. 



1 kommentar:

  1. Her var en skikkelig gla elefant. Ja, fargelegging er in, og som du skriver skal det være bra for det meste. Takk for koselig kommentar på bloggen min, og lykke til med å sy babynest! :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!