If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

søndag 10. mars 2013

Jeg har ikke holdt hviledagen hellig i dag

Det har snødd både vannrett og loddrett i dag. 
Det er på sånne dager jeg storkoser meg inne, mens vær og vind lever sitt eget liv utafor vinduene.
Vel, jeg klarte ikke å sitte inne hele dagen - jeg måtte ut for å trekke frisk luft. Det var faktisk godt. Mitt motto er;  Det fins ikke dårlig vær, bare man har gode klær!!

Jeg tror denne turen gav meg et ekstra puff,for jeg gikk rett inn på syrommet når jeg kom inn.


I løpet av formiddagen fikk jeg klippet, skjært til, quiltet og sydd fast motivene med pyntebånd på fem toalettmapper. 

 

Middagshvilen måtte vente i dag, til langt utpå ettermiddagen.
Fem toalettmapper lå på vent........
Snakk om at jeg har fått blod på tann :-)


 Jeg orker ikke å gjøre de ferdig i dag, men alle er klare for å få påsydd brettekant og glidelås.
Tipper de blir ferdig i løpet av uka.

Jeg har også strikket ferdig et par votter i dag.


 Disse vottene skal erstatte mine utslitte selbuvotter som har holdt meg varm på fingrene i mange år.
Mønstret har jeg laget selv, inspirert av DENNE karen.



Ann J


6 kommentarer:

  1. Du verden, for en effektivitet! Det er så moro når man bare kan holde på og holde på:-) Inspirerende å se.

    SvarSlett
  2. Skikkelig kreativ dag må æ sei:) med mange fine (nesten) ferdige resultat!

    SvarSlett
  3. Nydelige toalettmapper du lager. Må sei du er produktiv.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Så flink og produktiv du er! Fine paneler og flott med båndene! Fine votter også! Det er godt å sitte inne når uværet raser, men som du sier gjør det alltid godt med frisk luft :)

    SvarSlett
  5. Mange flotte toalettmapper på gang her. Jeg har også de flotte damene - kanskje jeg skulle sy noe lignende :-)
    Ønsker deg en kreativ og flott uke.

    SvarSlett
  6. Ja,det er artig å se at det ikke bare er jeg som har mange prosjekt på gang. Jeg holder også på med noen slik toalettmapper etter mønster fra deg. De er jo bare sååååå flotte :-) Ha ei fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!