If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 9. mars 2013

Endelig løsna det....

Nå er det kjempelenge siden jeg sist sydde ei toalettmappe, men helt plutselig kom det over meg....Jeg fikk bare så lyst til å sy ei mappe etter dette mønstret, og stoffer har jeg ikke manko på....


Jeg har mange Loralie motiver liggende, så nå håper jeg at jeg har fått "blod på tann".
 Jeg liker denne modellen veldig godt. Den er enkel og så er det en flott størrelse på ei toalettmappe. Den rommer masse, og det liker vi damer :-)

Ann J

4 kommentarer:

  1. Så bra det løsna! Denne var jo nydelig! :)
    God helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Nydelig toalettveske. Bra du har fått tilbake sylysta, for du lager så mykje fint. Gleder meg til å sjå meir:)

    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Av og til blir lysten borte...så bra at du fant den igen! Herlig dame på den fine toalettmappen :)

    SvarSlett
  4. Her har det ikkje løsna. Æ har kje overskudd! Kjempefin toalettveske. Du e flenk, og æ ska kjøp et mønster som du har laga, har æ sagt te ho Rikke. God søndag!

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!