If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

søndag 7. juli 2013

Tilbake igjen


Tilbake igjen, etter en veldig lang bloggpause.
Av og til skjer det ting i livet som man ikke rår over. 
For min del vil våren 2013 alltid minne meg om at det var den våren da jeg mistet både min snille, gode pappa og min svigerfar - med tre ukers mellomrom. 
 
 Jeg har stort sett ikke gjort noe håndarbeid i løpet av hele vårhalvåret, 
og bloggen har levd sitt eget liv. Slik er det bare!
 
Det er ikke helt sant at jeg ikke har laget noe....denne kjolen har jeg nylig sydd til ei flott jente som ønska seg rosa fleecekjole.
 


Til helga tar jeg ferie, så da må nok bloggen min klare seg selv enda ei stund fremover.
 Det blir opplevelseseferie på oss i år, forhåpentligvis med mange fine sykkelturer og fjellturer i fjellheimen. Kanskje det komme noen bilder etter hvert :)


Denne fine buketten fikk vi fra yngstedattera, på vår 21 års bryllupsdag.


God sommer ønsker jeg alle som titter innom :-)

6 kommentarer:

  1. Livet er uforutsigbart, og av og til opplever vi triste ting som vi bare må takle. Sorg over nære og kjære er vondt.
    Kjolen var helt nydelig, og rosene var skjønne. Riktig god ferie! Håper du får nyte den. Klem

    SvarSlett
  2. Uff,det var trist å høre.
    Det er leit å miste noen som står en nær.

    Gratulerer med 21 års bryllupsdag :O)
    og det var en fin kjole du har sydd!

    God sommer til deg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Noen ganger må man bare sette eget liv på vent, og jeg har tenkt mye på dere begge denne våren, og på jentene som måtte takle å miste begge bestefedrene. Det var så flott gjort at de tok med farmor på ferie! Noen ganger er symaskinen ren terapi, og jeg har sydd opp kilometervis med tråd når det har buttet. Kjempefin kjole! God tur dit dere skal! Klem, Gudrun

    SvarSlett
  4. Leit å høre at du har mistet noen av dine nære. Viktig å ta seg tid for bearbeiding av sorg.
    Nydelig kjole du har sydd og gratulerer med 21 års bryllupsdag.
    Ha en fortsatt god sommer!
    KariLklem:)

    SvarSlett
  5. SÅ mykje fint du laga, flenke mamman min!
    Godklem fra eldstedattra:o)

    SvarSlett
  6. Trist å miste noen en er glad i.
    Nydelig kjole du har sydd!
    Ønsker deg en fortsatt god sommer!
    Klem Lisa

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!