If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

torsdag 12. desember 2013

Englevotter

Englevottene mine er ferdig!


Mønstret til disse vottene har jeg kjøp hos Jorids Mønsterbutikk,
http://www.joridweb.com/butikk/
Jeg fant mange mønster jeg hadde lyst på, men havnet til slutt på disse englevottene, 
og på hjertevotter. 
Vottene har jeg strikket i Rauma Finull. 
Jeg har strikket hjertevottene ogå, og de ble kjempefine, de også!
Jeg kan ikke vise bilde av de, for de er pakket fint inn i julegavepapir.


Ann J

3 kommentarer:

  1. Det var fine votter du har strikket!
    Får vi se hjertevottene etter jul?

    Ja, det er hyggelig å pakke inn gavene litt ekstra fint, det gjør seg :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. BIlde av hjertevottene kommer etter jul, ja :) Nå holder jeg på med nye hjertevotter i svart og multifargegarn. Gleder meg til å se hvordan de blir.
    Bilde kommer!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte englevotter du har strikket! Selv strikker jeg ikke lenger pga. stadig senebetennelse i albu, men har vist døtrene mine alle de fine mønstrene. Takk for tipset om mønster-nettbutikken! :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!