If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

mandag 20. juni 2011

Heimstrikka vaskekluter

De som har titta inn på bloggen min tidligere i vår fikk kanskje med seg at jeg tok med meg strikketøy på sydenturen vi var på i mai. 
Må innrømme at det ble ikke strikka så veldig mye - èn vaskeklut ble til i Tyrkia...Jeg hadde helt andre ting å ta meg til enn å sitte med strikketøy!!
Vi hadde forresten en kjempefin tur til Side. Mai er ei fin tid å reise til Tyrkia på.


Men tilbake til vaskeklutene....Etter at vi kom hjem fra ferie er det blitt noen kluter, og best av alt så har jeg fått brukt opp masse rester av bomullsgarn!!!



Ann J

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen på bloggen min!
    Disse trekantveskene er ikke vanskelig å lage dersom du har et godt mønster.
    Siden du etterlyser et mønster, så må jeg bare fortelle at jeg har utarbeidet et mønster med mange illustrerende bilder og tekst.
    Det selger jeg for 65 kr. Men du finner kanskje gratismønster på en blogg også.

    Lykke til!

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!