If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 25. juni 2011

Koffertlapper

Du verden så godt det føles å kjenne at "sytørka" har opphørt. 
I dag har jeg virkelig kosa meg på syrommet og sydd flere koffertlapper, og noen mobil/ipod etuier. Etter litt prøving og feiling har jeg endelig kommet frem til mitt eget mønster på koffertlapper - og om jeg skal si det sjøl så ble jeg ganske fornøyd:))



Med disse koselige "småkrypene" festa til kofferten blir det kanskje lett å få øye på den når den kommer på koffertbandet sammen med 30 kofferter som ser like ut..... 
Nå skal jeg feste lapper til alle koffertene våre - og neste gang vi skal på reise trenger jeg ikke bruke tid til å skrive på disse bitte små og kjedelige papplappene som ligger på flyplassene!



Ann J

4 kommentarer:

  1. Kor tøft! :) Kanskje æ får kjøp mæ en før vi fer avgårde? :)

    SvarSlett
  2. Ja, de e iallefall kjekk å ha på kofferten. Klart du ska FÅ å ha på kofferten din:)

    SvarSlett
  3. Då vil æ ha den med de dyran! :)) (vess æ får velg sjøl) :p

    SvarSlett
  4. Ja, den kan du få - tenkte nok at det var den som falt best i smak hos deg;))

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!