If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 29. oktober 2011

Når en pepperkakebaker.....

.....baker pepperbakerkaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin.....men så var det å finne alle pepperkakeformene....
 
Nå har jeg sydd en stoffpose som passer utmerket til å oppbevare pepperkakeformene i. Så da trenger de ikke å ligge i ei skuff eller i en plastpose, en eller annen plass nede i kjellerboden. Med en slik pose er det lett å finne formene igjen :-)


Posene har jeg sydd etter mønstret til Timotei
Ta gjerne en titt på bloggen hennes, der er det mye fint!!


Ann J

3 kommentarer:

  1. Kjempefine posar.
    Eg jobbar og med denne saken, men mine er ikkje ferdige endå.
    Det kom ein pakke i posten i dag, og då blei fristelsen for stor ;-)

    SvarSlett
  2. Det ser ut som om du er av sorten "jeg syr en ting ferdig om gangen"! Sånn er det IKKE her, og nå er det kaos i stua, for mellomste sønn har inntatt syrommet.. Får rydde plass til hver vår tallerken og et lite glass med rødt... Posene var fine..

    SvarSlett
  3. Kjempefine og praktiske. Disse posene har jeg også sydd mange av (etter Timotei sin oppskrift). De er fine til oppbevaring av både det ene og det andre. Siri:-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!