If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

torsdag 8. mai 2014

Min andre lille myntpung


Den første myntpungen jeg sydde orker jeg ikke å vise frem.....
 Midt i broderingen av øyet ble det fritt for undertråd, og uansett hvor mye jeg prøvde meg frem fikk jeg ikke til å fortsette broderingen der den ble avbrutt. Dermed måtte jeg brodere øynene på nytt.
Før den tid hadde jeg sydd fast foret i nebbet....... :)))
Jeg var helt utslitt når myntpungen var ferdig.

I dag begynte jeg med blanke ark på en ny ugle myntpung, og da gikk det helt fint frem til siste sting.

Det er ganske mye brodering og trådskifte på et så lite arbeid, men de blir jo fine. Jeg tror nok ikke det blir storproduksjon av disse, men det kan jo være kjekt å ha noen på lur.

God helg

4 kommentarer:

  1. Flott pung du har laget. Gøy med broderimaskin - men kan by på litt problemer innimellom - men greit med en utfordring også. Lykke til videre med broderingen :-)

    SvarSlett
  2. Takk!
    Helt sant som du sier; broderimaskin er gøy, men jeg tror den har satt minst to ekstra grå hår i hodet mitt :)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!