If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 31. mars 2012

Tepose - mapper

Jeg har så utrolig mange små stoffbiter som ikke kan brukes til stort annet enn helt små prosjekter. 
De er alt for fine til å kastes, men samtidig er det ikke så lett å finne på hva jeg kan sy av lappene. 
Da er det godt å ha mange blogger å titte innom, for da får jeg som regel en idè. 
Disse tepose-mappene fant jeg idèn til på Tolgens.


Jeg syns de er supre - med plass til minst fire teposer! 





Min yngste datter falt pladask for mappene men ville heller bruke de til kortholder....
De er nok ikke egnet til oppbevaring av kredittkort, men med litt justering kan jeg kanskje etterkomme hennes ønske:-)








Ann J

2 kommentarer:

  1. Hei. Søte ble de, og det er jo ypperlig å få brukt noen av småbitene til sånne ting! Takk for reklame. Hvis det er ok for deg så viser jeg gjerne frem ett av bildene med litt reklame for deg på bloggen din. Helt ok om du ikke vil det,:-) Siri

    SvarSlett
  2. Hei .Så fine di tepose mappene er.En super veninnegave ide.
    God påske til deg.

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!