If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

onsdag 2. mai 2012

Fleecekjoler

Jeg har hatt kjempeopprydding på arbeidsrommet! 
Kan ikke si annet enn at det var slitsomt - veldig tidkrevende og slitsomt....
Jeg måtte erkjenne at jeg hadde et stort lager med fleecestoff som tok masse plass i skapet.
  Denne plassen kunne jeg tenkt frigjort til ferdiglaget håndarbeid.

Så da er det bare en ting å gjøre - gå igang med å sy opp noe av stoffet.
 Jeg er begynt! Jeg har sydd fire kjoler. Tre uten arm og en alvekjole med hette og armer. 
Tre kjoler er ferdigklippet og ligger på vent....


Koksgrå og rosa er nydelige farger, sammen. Kjolen er pynta med blomsterbånd og et hjerte med "strass-stein". Størrelse 5/6 år.
 

Lys blå fleecekjole med "Hello-Kitty" motiv slår aldri feil!!
Størrelse:  6/7 år.



Ann J

2 kommentarer:

  1. Nydelege kjolar. Hello Kitty er nå veldig søt da :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er greit å få ryddet opp litt innimellom :O)
    Fine kjoler du har sydd!

    God helg,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!