If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

lørdag 12. mai 2012

Nå har jeg krympa fleecelagret litt

Fleece tar veldig mye plass!!
 Når jeg da  har 15 forskjellige farger i x anall meter, sier det seg selv at det ikke er plass til mye annet i skapet, enn fleecestoffer...
Nå har jeg klart å krympe lagret litt, og det føles godt. 
Jeg har sydd fleecekjoler til den store gullmedaljen - noen uten armer og noen Alvekjoler (med hette og armer)


 Hello Kitty alvekjole i lys lilla og grått, i størrelse 3/4 år. Motivet er quiltet på med maskin.
  Kr. 320.-
Solgt!



Kjoler i størrelse 8/10. 
Motivene er quiltet på med maskin og pyntet med strasstener. Pyntesømmen er håndsydd. Kjolene er kantet med skråband.
Kr. 250.-
Solgt!

Solgt!                                                                    Solgt!
Kjoler i størrelse 6/8 år.
Motivene er quiltet på med maskin.
Kr. 220.-
 

Størrelse 4/5år. Hjertet er quiltet på med maskin og pyntet med strassten. Kjolen har blomsterbånd rundt brystet og er kantet med rosa satengbånd.
Kr. 220.-
Solgt!


Størrelse 2/3 år.
Hjertet er quiltet på med maskin og pyntet med strassten. Kjolen har blomsterbånd rundt brystet og er kantet med rosa satengbånd.
Kr. 200.-
Solgt!
Alle størrelsene jeg har oppgitt er veiledende. Hvis noe har spørsmål om størrelser er det bare å ta kontakt med meg på e-post: ajliland@vkbb.no

Ann J


2 kommentarer:

  1. Du e bare mektig! Den som hadde ei lita jente...

    SvarSlett
  2. Råflotte kjola du har sydd !!!
    Hadde æ hadd ei lita jente hadde æ kjøpt tvert !!!!
    Klem Anita

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!