If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

fredag 14. desember 2012

Grytekluter

For tiden er det veldig lite aktivitet på bloggen min. Jeg er ikke helt i bloggmodus. 
Etter at jeg kjøpte meg overlock maskin har jeg brukt mesteparten av tiden på syrommet til å sy jerseyluer. Det har vært stor etterspørsel etter luene, både til liten og stor, så jeg har ikke vært arbeidsledig. Men nå har jeg tatt juleferie fra luene og fra syrommet.
Det vil si, jeg hadde ett julegaveønske jeg måtte innfri, og det var grytekluter.
Jeg titta i forskjellige blogger etter ideer, og valget falt på gryteklutene til Timotei.
Nå er julegaven i boks, og jeg tar juleferie fra syrommet - tror jeg :)


Enkle grytekluter, men de duger!!

Ann J

1 kommentar:

  1. Juleferie fra syrommet? Mitt syrom ser ikke ut. Jeg hiver alt inn der.. Julegaver og alt som ikke skal rote til resten av huset. Det er adgang forbudt inn dit. Jeg tar det når rettejobben er ferdig i løpet av dagen eller morgendagen alt etter hvor lang tid jeg bruker på "SMAK". Kjempefine grytekluter du har sydd. Jeg har også sydd noen, men de er ikke ferdig montert. Jeg har sydd med ku og hjerter... Ha en super dag og gratulerer med Rikke og velkommen hjem til Marte.

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!