If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

søndag 3. mars 2013

Strikkesett med strikkemappe, strikkepinnemappe og rundpinnemappe


 Det er viktig å ha utstyret i orden, og med ei mappe for strikketøy, strikkepinner og rundpinner, burde vel alt ligge til rette for å holde orden i strikkesakene.


 Jeg har kjøpt mønster til strikkemappe på Vanellas blogg, så nå har jeg også sydd mappe til strikketøyet. Dette er den største utgaven, maxi, og den rommer strikketøy og mange garnnøster.
Likte godt dette mønstret, så jeg tror jeg blir å sy slike mapper.



I forrige innlegg viste jeg denne strikkepinnemappa, men bare utenpå. Her er mappa sett innenfra, med mange rom for oppbevaring av strikkepinner. Har også laget lomme for pinnemålet, for det er alltid på avveie når jeg trenger det.


Måtte bare sy ei mappe til rundpinnene i samme slengen. 

Takk til alle dere som titter innom og som legger igjen en hyggelig hilsen. 
Syns det er så koselig med disse små kommentarene.
Ønsker alle ei fin uke :-)

Ann J

8 kommentarer:

  1. Hei Ann Jorunn! Så artig å se hele settet, det ble lekkert! Nå får du orden i strikkesakene! Nydelig arbeid :)

    SvarSlett
  2. Det var et skikkelig fint og praktisk sett:) Koselig stoff.

    SvarSlett
  3. Kjempefint!! :-)

    Har desverre enda ikke fått tid til å teste ut mønsteret ditt, men i løpet av uka regner jeg med at jeg begynner (kanskje allerede i dag, innimellom kakebaking:-).

    SvarSlett
  4. Flott sett! Her er det ikke så mye overskudd til å sy akkurat nå. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Herlig sett i et nydelig stoff! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  6. De var fine!

    Ja, jeg bruker et lag med platevatt, de blir litt stødigere på den måten :O)

    SvarSlett
  7. Flott sett i nydeleg stoff :)

    SvarSlett
  8. Så flott sett du har laget.Og nydelig stoff.
    Da blir det nok orden i strikkepinnene .Så mye fint du har laget.Denne bloggen kommer jeg nok til å titte innom mer.:)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!