If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

fredag 5. april 2013

Småstrikk

I påska strikket jeg votter av restegarn. Jeg hadde litt over ett nøste til overs i begge fargene, etter lestestrikking. Av det fikk jeg disse vottene.
Jeg tenker at de to små tante-ungene mine har bruk for strikkavotter selv om våren er kommet i Asker, for lenge siden. 



Jeg strikka også denne tennbrikett-skjuleren. Ett nøste holdt akkurat!
Det var jammen på tide at jeg fikk pynta boksen med ny skjuler. 
Den forrige skjuleren hadde julemotiv....men jula varer jo helt til påske ;-)

Ann J

3 kommentarer:

  1. Koselig småstrikk, Ann Jorunn! Du lager så mye pent med både garn og stoff! God helg :)

    SvarSlett
  2. Supert til restegarnstrikk! Tipper det er noen tantebarn og foreldre til tantebarn som blir fornøyde :-)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!