If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

tirsdag 16. april 2013

Smykkepung

Jeg har gått gjennom permer med mønster som jeg har samla opp gjennom årene. 
I den forbindelse kom jeg over et mønster på smykkpung
Mønstret stod i Familien 04/2012.

'
Jeg hadde ikke snor som passet til smykkepungen, men jeg var jo så spent på resultatet at jeg bare måtte bruke det jeg fant - og det var ei svart snor...
Jeg skal bytte snora så snart jeg får tak i ei farge som passer :)
 

Disse skal jeg sy flere av!!


Ann J

3 kommentarer:

  1. Så søt den var. Bruker også smykkepunger når jeg er på reise. Kjekt å ha:)

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. Så fin kontrast Du har valt mellan in-och utsidestyget på Din smyckespung, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Kjempefin! :) Trur æ må få prøv mæ på den oppskrifta! :)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!