If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

torsdag 14. november 2013

Julehjerter


I bøkene til Tilda er der alltid noe man blir inspirert av. Jeg har ingen av disse bøkene men jeg har titta i noen av dem, og da er det jo noen bilder som fester seg i hodet. 
Blant annet bildet av sånne hjerter som jeg har sydd.
Siden jeg ikke har bøkene måtte jeg lage mønster til hjertene selv, men inspirasjon til de fikk jeg fra Tildas bøker :) 

Dette er jo en super måte å få brukt opp alle små stoffrestene på!
Fine og se på er de jo også :)


Ann J

8 kommentarer:

  1. Nydelige :) , og hvilken kjempeflott ide !

    SvarSlett
  2. Men du - æ har alle de bøkene hvis du trenger å låne.. Fine hjerter!

    SvarSlett
  3. Takk for koselig tilbakemelding! Jeg har også lyst til å sy sånne hjerter, men tiden strekker ikke helt til om dagen:-)

    SvarSlett
  4. Disse hjerte er bare søte. Tilda har så mye flott i sine bøker. Veldig ofte har biblioteket dem, men nå får du jo låne av Gudrun. Har lyst å lage noen hvite hjerter selv. Dem skal jeg ha på juletreet :-)

    SvarSlett
  5. Hjärtan är bara så vackert, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så mange koselige kommentarer fra dere alle.
    Nå har jeg bestilt to Tilda bøker på en nettbutikk. Jeg fant "Jul med Tildas venner" til kr. 79 og TIldas juleverksted til 49 :-)) Et kupp!
    God helg - her tjorer vi oss fast i tilfelle værmelderne får rett :9

    SvarSlett
  7. Kjempesøte hjerter! Flott blikkfang dette! :)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!