If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

torsdag 13. august 2015

Hello, I`m back

Etter flere uker, kanskje noen måneder har jeg endelig funnet bloggen min:)
Saken er at jeg har vært helt fraværende veldig lenge.
Vanligvis bruker jeg å få sytørke når våren nærmer seg.
Når sommeren kommer drar jeg ut kontakten av symaskinen. 

Lysten til å blogge forsvinner også på denne årstiden. 

Jeg ble helt overveldet når jeg så at antall bloggbesøk hadde rundet 104 000. 
Tross ingen aktivitet på bloggen min er det mange som har funnet veien innom den. 
Jeg må bare si tusen takk for besøket til alle sammen.

Selv om jeg har hatt sytørke så har jeg ikke ligget helt på latsiden.
Vi har vært på lang kjøretur i sommer, og da er jeg sånn at jeg må ha noe å strikke på.
Med meg hjem fra kjøreturen hadde jeg seks oppvaskkluter, baby ullbukse,
og så denne da.....


Den har jeg strikka av garnet som ble igjen ullbuksa.

 Jeg syns den ble søt, jeg :)


2 kommentarer:

  1. Kjempesøt ble den!:) Godt du har funnet veien tilbake til bloggen. Men skjønner godt det med liten lyst til blogging på sommeren. Å sitte inne framfor pc'n er kanskje ikke det som frister mest:)

    SvarSlett
  2. For en super søt kanin du har strikket :)

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!