If you don`t speak Norwegian,
please use the Google translate so you can read my text on your language.

fredag 7. februar 2014

Løperen er ferdig, og her er resultatet


Ja, sånn ble den, løperen som ble til mens jeg sydde i vei.

Mønstret har jeg stort sett komponert selv, men litt inspirasjon fikk jeg av ei festremese som var avbildet i et gammelt "Familien".
Utgangspunktet for løperen var 7 kvadrater i grønne fargetoner. 
Deretter tulla det bare på seg, og vips så var løperen ferdig.


Den ble litt for lang til salongbordet, men den passer perfekt på spisebordet.
Hvis jeg da ikke gir den bort i presang.....

Jeg må legge inn et skrytebilde også. 
Jeg har frihåndsquiltet (er det ikke det det heter) for tredje gang. 
Jeg er egentlig ganske fonøyd med resultatet. Jeg er jo tross alt nybegynner :)

Ønsker dere ei riktig god helg og en fin morsdag til alle mødre



Ann Jorunn

7 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin! Og så fint du har frihåndsquiltet, skulle ikke tro du var nybegynner :)

    SvarSlett
  2. Enig med Liv Aagot ,-kjempefin !

    SvarSlett
  3. Löparen är jättefin, frihandskviltningen är mycket proffsig!

    SvarSlett
  4. Denne løperen likte jeg! Ren og stilig. Og frihåndsquilting har du anlegg for;) Veldig bra.

    SvarSlett
  5. Flott løpar! Du har frihandsquilta fint, kjekt å quilte løparane godt, da blir dei stødigere.

    SvarSlett
  6. Jag tycker att Din frihandsquiltning är mycket fin!

    Dollandesign

    SvarSlett

Takk for hyggelig hilsen!